Kompleksowa obsługa sprzętu biurowego
Twój sprzęt zasługuje na wyjątkową obsługę.
Obsługa Premium w wyjątkowej cenie.
Oferta
Urządzenia wielofunkcyjne
Oferujemy Państwu całą gamę urządzeń wielofunkcyjnych, urządzeń drukujących, zarówno wielkoformatowych, jak również i tych obsługujących mniejsze formaty. Nowe i poleasingowe. Urządzenia są zawsze dobierane pod potrzeby konkretnego klienta, więc jeśli chcecie Państwo otrzymać od nas ofertę, to powiedzcie nam do czego potrzebujecie kopiarki/drukarki, a my zaproponujemy konkretne rozwiązania.
Projektory, tablice, monitory interaktywne, niszczarki
W naszej ofercie znajdziecie Państwo projektory, interaktywne tablice, monitory, podłogi interaktywne, o różnych parametrach i możliwościach. Mamy duże doświadczenie w doradztwie, instalacjach, serwisie tych urządzeń.
Komputery
Oferujemy rozwiązania zarówno nowe, demo, jak i poleasingowe. Sprzedajemy, doradzamy, serwisujemy.
Serwis
Serwis jest zawsze zgodny z wymaganiami producentów, a nie z czasem użytkowania maszyny. Nie ma niepotrzebnych kosztów. Żadnych terminowych przeglądów, niezależnych od informacji na urządzeniu. Zawsze serwisujemy sprzęt w momencie, w którym urządzenie daje znak, że serwis jest potrzebny. Szybka reakcja gwarantowana.
Obsługę klienta dzielimy na trzy etapy: przed transakcją, w jej trakcie oraz po dokonaniu zakupu. Wydawałoby się, że dla sprzedawcy pierwszy i drugi etap jest najważniejszy. Ponieważ my nie jesteśmy tylko sprzedawcami, ale przede wszystkim doradcami, partnerami we współpracy, serwisantami - każdy z tych etapów jest dla nas równie ważny. Dbając o wizerunek marki i zrównoważony rozwój firmy, gdybyśmy mieli wskazać najważniejszy etap - to ten po dokonaniu transakcji. To w tym etapie rozstrzyga się, że zostaniecie Państwo z nami na dłużej. Zadowolony klient to lojalny klient.
W M-SERWIS usługi serwisowe rozumiemy jako:
- diagnozę usterek i naprawy u klienta;
- konfigurację sprzętu i oprogramowania;
- konserwacje i regulacje urządzeń drukujących/wielofunkcyjnych/kopiarek/drukarek/ploterów i in.;
- przeglądy okresowe oraz ekspertyzy techniczne i wyceny;
- instalację urządzenia i szkolenie użytkowników;
- konfigurację sieci oraz rozwiązań internetowych;
- serwis i konfiguracja systemów informatycznych;
- maszyny zastępcze na czas skomplikowanych napraw;
- doradztwo w zakresie optymalnych rozwiązań;
- bieżąca pomoc zdalna i w siedzibie klienta;
- umowy serwisowe na stałą obsługę;
- świadczenie serwisu doraźnego, bez umów;
- naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego, projektorów, monitorów interaktywnych i innych urządzeń;
- serwis pogwarancyjny sprzętu biurowego;
- bieżący, zdalny monitoring ilości wydruków i stanu materiałów eksploatacyjnych;